KeyShot – cena – potoki renderowania
Być może jeden z najważniejszych elementów wyboru oprogramowania do renderowania sprowadza się do czegoś zupełnie innego niż funkcje. Omówmy pokrótce potok renderowania i dlaczego ma to znaczenie.
KeyShot i rozwój produktu
Jeśli chodzi o towary fizyczne, renderowanie jest częścią cyklu rozwoju produktu. Okresowe renderingi dają przybliżone wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądał produkt końcowy. Wykonanie modelu CAD i wyrenderowanie go wymaga niewielkich nakładów finansowych i wysiłku. Ponieważ KeyShot jest prostym, samodzielnym narzędziem przyjaznym dla CAD, wielu projektantów ma dostęp do KeyShot i może go używać do tworzenia realistycznych obrazów i animacji godnych prezentacji.
Odwiedź: https://www.rivasoft.pl/keyshot-cat-1156.
Jeśli potrzebujesz renderować lub animować cokolwiek z listy ograniczeń, o których wspomniałem powyżej, takich jak cząsteczki, symulacje, deformacje, kinematyka odwrotna lub potrzebujesz bardziej szczegółowej kontroli nad renderowanymi mediami, prawdopodobnie będziesz musiał polegać na DCC opartym na wielokątach. Prawdopodobnie będzie bardziej ukierunkowany na wykorzystanie w przemyśle rozrywkowym.
Oprogramowanie do renderowania wtyczek DCC
Jeśli nie jest to już oczywiste, użycie DCC zazwyczaj oznacza utworzenie potoku zawierającego nowe oprogramowanie. Te narzędzia mogą mieć stromą krzywą uczenia się. Większość projektantów nie ma nadwyżki czasu, żonglując dotychczasowymi narzędziami i obowiązkami. Jeśli oczekuje się od Ciebie tworzenia całkowicie fotorealistycznych scen, pełnych złożoności i organicznych materiałów i obiektów, powyższe narzędzia ułatwią Ci życie. Niektórzy projektanci łapią bakcyla renderowania i decydują się na specjalizację w renderowaniu i animacji 3D. Dlatego nierzadko projektanci uczą się oprogramowania do efektów wizualnych lub innych DCC, gdy zdecydują się zostać artystą renderującym.
Dodatkowo oznacza to zarządzanie biblioteką modeli 3D i zasobów wykorzystywanych do renderowania poza danymi CAD wykorzystywanymi do produkcji. Dzieje się tak dlatego, że wiele z tych popularnych DCC nie jest opartych na NURB, tylko na wielokątach. Używają zupełnie innego języka 3D niż wiele narzędzi CAD. Wyobraź sobie, że przed przystąpieniem do renderowania musisz odtworzyć model 3D opracowany przez zespół inżynierów w zupełnie innym oprogramowaniu.